fbpx

ניהול לקוחות מכל מקום על גבי הגלובוס באמצעות תוכנות CRM

פתרונות מערכת לעסקים קטנים
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

החודשים האחרונים המחישו בצורה מובהקת את החשיבות הגבוהה של ניהול המשרד מכל מקום ברחבי העולם. אם אתם נמצאים בבית, בחו”ל או ברכב בדרך לפגישה עסקית. כיום, רשימת הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים צריכה להימצא בכף ידכם, עם אפשרות לראות בתוך דקות אחדות את ההתקשרות עם הלקוח. במאמר זה נגלה איך אפשר לייעל את העסק תוך שימוש בתוכנות ניהול לקוחות חכמות.

מעדכנים את כל שלבי ההתקשרות עם לקוח במקום אחד

תוכנות ניהול לקוחות מאפשרות להזין את כל פרטי הלקוח לכרטסת דיגיטלית, פרטים כמו: שם החברה, אנשי הקשר, מספרי טלפון, פקס, דוא”ל ועוד. מלבד זאת, ניתן לעדכן בתוכנה גם תיעוד מלא של כל שלבי המכירה ללקוח, החל מהשיחות הראשוניות, תיאום הפגישות עמו (פגישות טלפוניות, מקוונות ופנים אל פנים), הצעות מחיר וכן מספרי חשבוניות. התוכנות החדשניות כיום הן בענן ולכן ניתן לגשת אליהן מכל מקום.

איך מנהלים את יומן הפגישות בצורה יעילה?

תיאום פגישות יכול להיות מאתגר במיוחד כאשר נמצאים בסביבה ניידת. עליכם לפתוח במקביל את היומן ואת פרטי הלקוח. למרבה המזל, כיום אפשר לבצע תיאום פגישות עם לקוחות מכל מקום ובכל סיטואציה. תוכנת CRM חכמה מאפשרת להיכנס מהמחשב, הסלולר או הטאבלט ליומן הפגישות, ולתאם פגישה עם אדם אחד או ועידה מרובת משתתפים. אינכם חייבים להיפגש במשרד או בבית קפה. לאור השינויים הנוכחיים בעולם, הפגישות הללו יכולות להיות מקוונות באמצעות תוכנה כמו “זום”. תוכנת ה-CRM יכולה לסייע במעקב ותכנון של לינק לפגישה המקוונת, וניתן להטמיעה כשדה נוסף במערכת ה-CRM.

מעקב אחר קריאות שירות

תוכנות ה-CRM מאפשרות גם לייעל את מערך השירות ללקוחות קיימים. לדוגמה, אם אתם מפעילים עסק למכירה ותיקון של מחשבים, אתם יכולים לכתוב בתוכנה מתי קיבלתם מחשב לתיקון, מה יש לבצע ואילו חלפים תוקנו לאחר סיום העבודה. בסיום, תוכלו להציע ללקוח מוצרים ושירותים נוספים, ולעדכן את ההעדפות של הלקוח מבחינת אמצעי התשלום ושירות תחזוקה שוטפים. את אותה שיטה אפשר ליישם בכל תחום כמו מוצרי חשמל, כלי־רכב, שינוע ותחומים רבים נוספים.

מדוע יעיל יותר לנטר את הפגישות של סוכני המכירות באמצעות תוכנה?

חברות רבות מעסיקות צוות של סוכני מכירות ושירות הכולל מספר סוכנים. כל אחד מהם מבצע עבודות שונות במקביל. לעיתים, סוכן אחד יגיע ללקוח לפגישת הדגמה, וסוכן נוסף יגיע שוב כדי לבצע את המכירה. לכן, אם הם מעדכנים את פרטי הפגישות בצורה מקוונת בתוכנה, ומוסיפים הערות חשובות על בקשות מיוחדות של הלקוח, השירות שיוכלו להעניק יהיה טוב יותר.

לסיכום, תוכנת CRM חכמה מסוגלת לייעל את תהליך התיאום והתיעוד של הפגישות והשיחות בעסק. מומלץ להשתמש בתוכנה המותקנת על הענן, ומעניקה גמישות רבה ואפשרות לגישה לכרטיס הלקוח מכל מקום ברחבי הגלובוס.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

מערכת crm לעסקים קטנים

תוכנה לניהול העסק

עולם העסקים היום עוסק לא מעט בשיפור הניהול. עוד ועוד כלים שמתפתחים ועוד ועוד מודעות לכך שניהול טוב יותר ויעיל יותר, מאפשר הגברת

מערכת CRM לעסק

תהליך הטמעת CRM

את המונח CRM בטוח כבר שמעתם. הוא רווח מאוד בעולם העבודה וההייטק והוא מתייחס למערכות לניהול קשרי לקוחות, מערכות שיכולות לכלול פונקציות שונות.

Call Now Button