כל מערכות ניהול העסק תחת פתרון חכם אחד

ניהול העסק מציב אתגרים רבים. דווקא היום, כאשר הלקוחות שלך מחפשים את השירותים והמוצרים שלך במגוון רחב של אפיקים, לא תמיד קל להתחקות אחר כל החזיתות בהם מתנהלים תהליכי השיווק והמכירה שלך. כדי לקבל את ההחלטות המושכלות ביותר עבור העסק שלך, לנהל את לקוחותיך בתבונה ולרכז את מרב המאמצים כדי להמיר עוקבים ומתעניינים ללקוחות קבועים, עומדים לרשותך כיום פתרונות טכנולוגיים חכמים שיאפשרו לך לעמוד בכל המשימות הללו על הצד הטוב ביותר. עם מערכת CRM איכותית ואמינה, ניתן לאסוף שלל נתונים אודות התנהגות הלקוחות שלך ולעצב את המשפך השיווקי האידיאלי. המומחים של אורורה מנטל, מזמינים אותך להתנסות במערכת CRM שמציעה יתרונות רבים ותאפשר לך לקחת את העסק צעד אחד קדימה.

מערכות CRM
מערכת לניהול לידים

הכרת הלקוח

המערכת מאפשרת לך לצפות באופן מרוכז בשלל נתונים רלוונטיים אודות התנהגות הלקוח ולהתאים את הפעילות שלך באופן אופטימלי.

שדרוג אפיקי ההתקשרות עם הלקוח

כשלרשותך מערכת אוטומציה מקיפה, ניתן להרחיב את הפעילות לאפיקים חדשים ולהעצים את נפח המכירות שלך.

תוכנה לניהול לידים

חיסכון משמעותי

שימוש במערכת יאפשר לך לייעל את מאמצי השיווק והמכירה שלך ולחסוך עד 100 אלף ₪ בשנה.

התאמה אישית מדויקת לאופי העסק שלך

לאורך השנים, הטמיעה חברת אורורה מנטל מערכת CRM בטווח רחב של עסקים ממגוון ענפי תעשייה ובכל הגדלים. ההיכרות המעמיקה שרכשנו עם אופי ההתנהלות וצרכיהם הייחודיים של בעלי עסקים רבים ומגוונים, מאפשרת לנו לספק לך מענה מדויק ומותאם אישית ולעצב בחשיבה משותפת עמך פתרון אידיאלי לאופי העסק שלך. בפגישת הייעוץ הראשונית, נוכל לסייע לך לזהות את האתגרים המרכזיים בניהול העסק ולייעד להם מענה מתקדם וחכם שעובדיך יוכלו לאמץ בקלות. לאורך כל התהליך, אנו עושים כל שביכולתנו כדי לספק מענה לכל האתגרים, אך יתרה מכך – לייעל ולשפר את היתרונות שלך באופן אופטימלי.

בין לקוחותינו

ניהול של כלל הפעילות העסקית בממשק ידידותי אחד

לעתים קרובות, אנו עשויים ליישם בעסק פתרונות מתקדמים ולגלות בחלוף הזמן שהפעילות נעשתה מסורבלת מאי פעם. אנו נאלצים להתפזר על מגוון תוכנות, מערכות וממשקים וללמוד כיצד להשתמש בכל אחד מהם ביעילות. לעתים קרובות, אנו עשויים לגלות שאנו לא מצליחים ליישב בין כל הנתונים הללו בצורה נבונה ובסופו של דבר – פעילות העסק מתאפיינת בעיקר באי סדר. כשלרשותך עומדת מערכת CRM המשלבת את כל מערכות המשרד שלך בממשק נוח ללמידה ושימוש מבית מיקרוסופט, ניתן לייעל באופן משמעותי את הפעילות שלך.

אורורה מנטל מספקת לך תמונת על מקיפה, בהירה ונוחה לשימוש לשליטה אופטימלית בתהליכי המכירה שלך.

מלווים אותך לאורך

כל שלבי הפרויקט

השירות שלנו אינו מתחיל ומסתיים באספקת מערכת CRM  לבעל העסק. אנו רוצים לאפשר לך לעשות בה את השימוש הטוב והמדויק ביותר ולכן, עומדים לצידך אנשי מקצוע מובילים בתחומם לאורך כל התהליך. מאפיון מדויק של הצרכים שלך, עבור בהטמעת המערכת ועד לשילוב כלל המערכות של הארגון שלך במערכת CRM חדישה המכילה בתוכה את כל הנתונים שלך – יש לך יד מכוונת בכל שלב. הצוות שלנו יכשיר את עובדיך כיצד לעשות שימוש במערכת החדשה ותספק לך שירותי תחזוקה, עדכוני גרסאות ושדרוגים במידת הצורך לאורך חיי המערכת.

 

רוצה להתחיל לשדרג את פעילות העסק?

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל בתהליך שישנה את התהליכים העסקיים שלך מן הקצה אל הקצה.

אורורה מנטל – פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים | 077-9977921

דילוג לתוכן