fbpx

מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM)

Presentation of chart
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כל מה שאתם צריכים לדעתבעידן שבו אנו חיים, ניהול משרד כבר אינו משימה המחייבת תחזוקה שוטפת של מחשבים עם רשת פנימית, רכישה ורישוי של חומרה ותוכנה והעסקת אנשי מקצוע המתמחים בתחום.

מערכות ניהול קשרי לקוחות – Customer Relationship Management בלעז, ובקיצור CRM – מאפשרות לכם לנהל את קשרי הלקוחות של העסק שבבעלותכם ישירות מכל מכשיר מובייל עם חיבור ל-Wi-Fi. המערכת מאפשרת לכל אחד מעובדי החברה שלכם גישה מאובטחת מרחוק לנתוני הלקוחות, מתאפיינת בממשק נוח וקל לתפעול ולשימוש, מצטיינת במהירות וביציבות ומאפשרת לכם לארגן את כל המידע באופן יעיל, מסודר ומרוכז במקום אחד, המאוחסן בענן ובאופן זה מגובה על מספר שרתים חזקים ומוגן על ידי טכנולוגיית אבטחת המידע המתקדמת ביותר שישנה.

אז אתם יכולים לשכוח מהחזקת משרד במובן הישן של המונח – מערכות ה-All in one הקיימות כיום מאפשרות לכם גישה לכל מה שאתם צריכים כדי לנהל עסק בלחיצה אחת בלבד.

Microsoft Dynamics 365 – הדור הבא של ניהול משרד וירטואלי
כחלוצה בתחומה, פיתחה חברת מיקרוסופט מערכת נוחה, יעילה וקלה לתפעול במיוחד לניהול קשרי הלקוחות של העסק שלכם. מדובר בסדרת אפליקציות ענן ניתנות לסנכרון שאפשר להטמיע במגוון רחב של אופנים, המותאמים אישית לצרכיו של כל משרד. בין יתרונותיה של מיקרוסופט דינמיקס ניתן למנות מהירות, יציבות וחסינות מפני תקלות, ממשק ידידותי וחיבור קל ונוח מרחוק.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

מערכת crm לעסקים קטנים

תוכנה לניהול העסק

עולם העסקים היום עוסק לא מעט בשיפור הניהול. עוד ועוד כלים שמתפתחים ועוד ועוד מודעות לכך שניהול טוב יותר ויעיל יותר, מאפשר הגברת

מערכת CRM לעסק

תהליך הטמעת CRM

את המונח CRM בטוח כבר שמעתם. הוא רווח מאוד בעולם העבודה וההייטק והוא מתייחס למערכות לניהול קשרי לקוחות, מערכות שיכולות לכלול פונקציות שונות.

Call Now Button