fbpx

מערכת לשיפור השירות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

העתיד כבר כאן
אם אתם בעלי עסק או מנהלי משרד, בוודאי נתקלתם במונח CRM לפחות פעם אחת. מערכות CRM, ראשי תיבות של Customer Relationship Management – ניהול קשרי לקוחות – הן מערכות מתקדמות המאפשרות לחברות וארגונים לרכז במאגר מידע אחד את כל הנתונים הקשורים ללקוחותיהם, ועל ידי כך לנהל את קשרי הלקוחות שלהם באופן השירותי, היעיל והמשתלם עסקית ביותר עבורם.

הפיכת המידע על אודות הלקוחות לנגיש וזמין עבור עובדי החברה אשר נדרשים לעשות בו שימוש במסגרת עבודתם השוטפת, הופכת את פעילות העסק כולה לאפקטיבית וחסכונית יותר בזמן, בעלויות ובהצלבות מיותרות של מידע הנובעות מאי-אחסונו באופן מסודר, בהיר, קל להתמצאות ונוח לשימוש במקום אחד. 

מערכות CRM, אם כן, מתבססות על ההכרה בכך שבכל הנוגע לניהול משרד במאה ה-21 – נוחות היא שם המשחק, ומשרד המעוניין להתנהל באופן יצרני זקוק למערכת לניהול עסק All in one, קרי, המאחדת באופן מרוכז את כל הפונקציות הכרוכות בכך. התעדכנות רציפה בהתפתחויות בקשרים עם כל אחד מלקוחות החברה מאפשרת לה לבסס תקשורת נוחה, חסכונית ויעילה עימו ובכך לשפר ולמטב את השירות שהיא מעניקה לו ולמקסם את הצלחתה העסקית.

בין התחומים שמערכות CRM עשויות להתמקד בהם (מודולים אפשריים) ניתן למנות ניהול לקוחות, ניהול ארגוני, ניהול מכירות, חיוב לקוחות, ניהול שיווק ומרכזיית אינטרנט.

מערכות ה-CRM האיכותיות, המתקדמות והמובילות הן אלו של Microsoft Dynamics, המתאפיינות בממשק ידידותי קל לתפעול ונוח לשימוש, במהירות וביציבות וחסינות מפני רוב התקלות האפשריות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

מערכת crm לעסקים קטנים

תוכנה לניהול העסק

עולם העסקים היום עוסק לא מעט בשיפור הניהול. עוד ועוד כלים שמתפתחים ועוד ועוד מודעות לכך שניהול טוב יותר ויעיל יותר, מאפשר הגברת

מערכת CRM לעסק

תהליך הטמעת CRM

את המונח CRM בטוח כבר שמעתם. הוא רווח מאוד בעולם העבודה וההייטק והוא מתייחס למערכות לניהול קשרי לקוחות, מערכות שיכולות לכלול פונקציות שונות.

Call Now Button