מערכות CRM דיוור אלקטרוני

Facebook
Twitter
LinkedIn

דיוור אלקטרוני הוא אחד מאמצעי השיווק העוצמתיים ביותר שקיימים. מערכות CRM דיוור אלקטרוני מאפשרות לשמור על קשר עם לקוחות קיימים כמו גם לגייס לקוחות חדשים באמצעות מיילים שאמורים לגרום להם לעניין וליצירת קשר.

מערכות CRM אלו מספקות בדרך כלל גם הנפקת חשבוניות מס, מערכות CRM להנפקת מסמכים בכלל ואלו מערכות CRM לחברות ולעסקים קטנים ובינוניים. מערכות CRM אלו מערכות שנועדו לנהל את קשרי הלקוחות בצורה פשוטה ונוחה, לרכז פונקציות שונות שהופכות את עבודת העסק ליעילה יותר. הנה כמה מהפונקציות הללו שממלאה מערכת CRM כזו, פונקציות שיכולות לשנות את תוצאות העסק מן הקצה אל הקצה.

דיוור אלקטרוני – פתרונות לעסקים


מערכות CRM יכולות אם כן להיות מערכות CRM דיוור אלקטרוני כמו גם מערכות CRM להנפקת חשבוניות מס, מערכות CRM להנפקת מסמכים ואלו יכולות להיות מערכות CRM לחברות או לעסקים קטנים ובינוניים. אך מעבר להיותן מערכות CRM דיוור אלקטרוני, הן גם מרכזות את הלידים מהמקורות השונים ומספקות עליהם מידע רב, הן מאפשרות לנהל קשר עם הלקוח בערוצים שונים, מאפשרות לשפר את השירות ללקוח במידה ניכרת ומאפשרות לנהל את התקשורת עם הלקוח ולדעת כל הזמן מה היה בשיחה הקודמת איתו. כך לדוגמא תוכלו לדעת מתי לאחרונה דיברתם עם לקוח וניסיתם למכור לו מוצר מסוים ומה היה בשיחה איתו.

אורורה CRM – תופרים לך את המערכת המתאימה למידותיך


אם אתם מחפשים מערכות CRM דיוור אלקטרוני כמו גם מערכות CRM שיודעות לעשות גם דברים אחרים, חברת אורורה CRM היא החברה אותה אתם מחפשים. בחברה עובדים טובי אנשי המקצוע בתחום שיכירו את צרכי הארגון והתהליכים העסקיים שלכם. לאחר מכן הם יבנו ויפתחו את מערכת ה- CRM שאתם צריכים בהתאם לדרישות שלכם ובשלב הבא אתם והעובדים שלכם תקבלו הדרכה מקצועית על המערכת. בסופו של דבר המערכת תתחיל להיות בשימוש ותשדרג את העבודה בעסק שלכם בעשרות מונים, ותוכלו לקבל תמיכה מאורורה CRM כל הזמן ולקבל מענה מהיר ויעיל לכל שאלה שיש לכם. לא לחינם אורורה CRM היא המובילה את השוק כיום.

דיוור אלקטרוני
תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM: המדריך המלא

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות, המאפשרת לארגונים לאסוף, לארגן ולנהל את כל המידע אודות לקוחותיהם. מערכת CRM

אורורה CRM – פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים | 077-9977921 | office@aurora-mantle.com
נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו פרטיכם בטופס הבא:
דילוג לתוכן