ניהול לידים בוויקס או מערכת CRM חיצונית?

Facebook
Twitter
LinkedIn

מערכות לניהול קשרי לקוחות הן חלק בלתי נפרד מכל עסק, במרוצת השנים השוק של תוכנות ניהול לידים וקשרי לקוחות היה לאחד מהשווקים הגדולים בעולם הסחר הדיגיטלי (eCommerce), כל אחד כיום יודע שכדי להגדיל את צמיחת העסק ולייצר מערך שיווקי מתפקד ואיכותי אתם מוכרחים לעשות ניהול לידים ואת קשרי הלקוחות שלכם ברמת ארגון וסדר הגבוהה ביותר. מערכות CRM איכותיות יסייעו לכם לחסוך זמן, לשתף מידע עם גורמים שונים בתוך הארגון, לשלוט על הנעשה בארגונכם ועוד המון דברים שיהפכו את החיים שלכם בניהול העסק לקלים ואיכותיים יותר וכתוצאה מכך שורת הרווח של העסק שלכם תגדל בקביעות.

קידום אתרי Wix נעשה משימה קלה אבל מה בדבר ה-CRM עבור ניהול לידים?

עד לא מזמן עסקים לא בנו את האתר שלהם על פלטפורמת אתרי וויקס כי השם שיצא למערכת בתעשייה היה של מותג פשוט וכזה שאי אפשר לקבל תמורתו תמורה בשיווק. מאז WIX הפכו למעצמה ושיפרו בצורה ניכרת את כל הבעיות שהיו להם וכיום הם מתחרים שקולים לפלטפורמות כמו וורדפרס, מאז שקידום אתר Wix הפך לדבר שאפשרי להגיע בזכותו למקומות הראשונים בגוגל אנחנו רואים עלייה עצומה בשימוש באתרים אלו ועם זאת גם בעיה בניהול קשרי הלקוחות.

אז נכון שקידום אתרי Wix הוא כבר לא משימה קשה ובעזרת הכלים הנכונים אפשר להגיע לתוצאות מדהימות, אבל בכל עניין של מערכת CRM יש עדיין כמה אנשים במשרדי Wix שצריכים להמשיך לעבוד על שיפורים. לאחרונה השיקו בחנות האפליקציות של וויקס אפשרות להתקין תוסף CRM פנימי אך הוא מותאם לעסקים קטנים ובינוניים אך היא בתשלום וכרגע היא מוגבלת מאוד ביכולותיה. מה שכן, באמצעות פעולה פשוטה אתם יכולים לחבר בין טופס יצירת הקשר באתר שלכם לבין מערכת ניהול קשרי הלקוחות חיצונית וכך תוכלו לנהל את הלידים שלכם בצורה טובה ומסודרת.

מה היתרונות באותה מערכת CRM נפרדת ובאותה מערכת לידים?

כמו שאמרנו בתחילת המאמר, קיימות בשוק תוכנות CRM רבות והחוכמה היא למצוא את זו שמתאימה לכם, נצלו את תקופת הניסיון המוצעת במרבית התוכנות כדי להתנסות בה ולראות האם היא מתאימה לצרכים שלכם. לכל תוכנה יש אפשרויות רבות אבל לא בכולם תרצו להשתמש, בדקו האם אתם יכולים להתאים את הממשק לצרכים שלכם והאם המערכת יכולה להתממש עם מערכות נוספות שאתם עובדים איתן בעסק שלכם.

אחרי שתבחרו את התוכנה שמתאימה לכם תוכלו ליהנות מניהול מסודר של אותה מערכת ניהול לידים ובכך לא תפספסו אף פעם הזדמנות לצמוח. החל במשק טלפוני לאנשי שטח ועד כלים פשוטים ונוחים להקצאת פגישות וניהול זמני העובדים.

הנה כמה גורמים שיעזרו לך להחליט:

  • גודל העסק: עסקים קטנים עשויים להסתפק בניהול לידים בוויקס, בעוד שעסקים גדולים יותר יזדקקו כנראה למערכת CRM חיצונית.
  • מורכבות צרכי ניהול הלידים: אם אתם זקוקים לפונקציות מתקדמות, כגון ניהול קמפיינים או ניתוח נתונים, מערכת CRM חיצונית היא הבחירה הנכונה.
  • תקציב: מערכות CRM חיצוניות יכולות להיות יקרות משמעותית מניהול לידים בוויקס.
  • ידע טכני: ניהול מערכת CRM חיצונית עשוי לדרוש ידע טכני יותר מאשר ניהול לידים בוויקס.

ניהול לידים – סיכום:

אין תשובה אחת נכונה לכל עסק. חשוב לבחון את הצרכים הספציפיים שלכם, את התקציב ואת הידע הטכני שלכם לפני קבלת החלטה.

הנה כמה טיפים נוספים:

  • נסו גרסת ניסיון חינמית של מערכת CRM חיצונית לפני רכישתה.
  • התייעצו עם אנשי מקצוע בתחום.
  • ודאו שהמערכת שתבחרו קלה לשימוש ומתאימה לצרכים שלכם.

בהצלחה!

מערכת לידים וגם שעון נוכחות
תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM: המדריך המלא

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות, המאפשרת לארגונים לאסוף, לארגן ולנהל את כל המידע אודות לקוחותיהם. מערכת CRM

אורורה CRM – פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים | 077-9977921 | office@aurora-mantle.com
נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו פרטיכם בטופס הבא:
דילוג לתוכן