CRM ניהול לקוחות

Facebook
Twitter
LinkedIn

את המונח CRM ניהול לקוחות בטוח ששמעתם, ואם לא הנה כמה מילים עליו. עולם העבודה עושה הרבה בשביל ייעול תהליכי עבודה וזאת תוך הבנה שכשיש מערכות לשיפור הניהול התוצאות הן טובות יותר משמעותית.

מערכת לניהול עסקים שהינה מערכת CRM ניהול לקוחות, היא מערכת שאוגרת מידע על הלקוחות ועשויה לסייע במתן מענה יעיל יותר עבורם. כך לדוגמא דפוסי צריכה בעבר שקיימים בחלק מהמערכות הללו, מאפשרים לעסק לפנות ללקוח בזמן המתאים ועם המוצר המתאים ומצד שני, אין פנייה שלא לצורך בשביל לא לגרום לתחושה שלילית אצל הלקוח.  מערכת CRM עונה על כמה עקרונות מובילים בעולם שירות הלקוחות, והנה אותם עקרונות שחשוב להכיר.

עקרונות – CRM ניהול לקוחות


העיקרון המנחה הראשון שדורש שימוש באותה מערכת CRM הוא שהלקוחות אינם שווים. יש לקוחות עם פוטנציאל רכישה גבוה ויש לקוחות עם פוטנציאל רכישה נמוך, יש לקוחות יותר רווחיים וכאלו שפחות. ייעול תהליכי עבודה בעזרת מערכות לשיפור הניהול כולל גם שימור הלקוחות הקיימים ופיתוח שלהם, כולל רכישת לקוחות חדשים וכולל התפתחות כללית של העסק. תוכנת CRM שהינה מערכת לניהול פרוייקטים תרכז גם את הפניות השונות של הלקוחות החדשים והקיימים, תדע לברור אותן למקור שלהן ותדע להפיק דו”חות על מנת שניתן יהיה לשפר את הביצועים של הפרסום כמו גם את שירות הלקוחות.

למה כדאי לי לנהל לקוחות עם CRM?

ניהול לקוחות עם מערכת CRM (Customer Relationship Management) טובה יכול להביא מספר יתרונות משמעותיים:

1. שיפור שירות הלקוחות:

  • מערכת CRM מאפשרת ריכוז כל פרטי הלקוח, היסטוריית התכתבויות, העדפות אישיות ועוד במקום אחד.
  • גישה מהירה ומקיפה למידע על הלקוח מאפשרת מתן שירות אישי ומותאם, תוך הבנה מעמיקה של צרכיו ורצונותיו.
  • ניתן לזהות ולפתור תלונות של לקוחות בצורה מהירה ויעילה יותר, תוך שיפור שביעות רצון הלקוחות וחיזוק הנאמנות שלהם.

2. הגברת המכירות:

  • מערכת CRM מסייעת בניהול תהליך המכירה ובהגדלת המכירות על ידי מעקב אחר לידים פוטנציאליים, ניהול הזדמנויות עסקיות ותיווך התקדמותן לאורך משפך המכירות.
  • ניתן לזהות הזדמנויות חדשות למכירה, להציע ללקוחות מוצרים ושירותים רלוונטיים ולשפר את שיעורי הסגירה.
  • מערכת CRM יכולה לסייע גם בניהול קשרי לקוחות קיימים ובהגדלת המכירות החוזרות.

3. ייעול התפעול:

  • מערכת CRM מאפשרת אוטומציה של משימות רבות הקשורות לניהול לקוחות, כגון הזנת נתונים, שליחת הודעות ותזכורות, ניהול לידים ועוד.
  • אוטומציה של משימות חוסכת זמן יקר ומאפשרת לעובדים להתמקד במשימות חשובות יותר.
  • כתוצאה מכך, ניתן לייעל את תהליכי העבודה, לשפר את הפרודוקטיביות ולהפחית עלויות.

4. שיפור קבלת ההחלטות:

  • מערכת CRM מספקת נתונים סטטיסטיים ומידע רלוונטי על התנהגות לקוחות, נטיות רכישה, שביעות רצון ועוד.
  • ניתן לנתח נתונים אלה ולקבל תובנות חשובות לגבי קהל היעד, העדפות הלקוחות, יעילות קמפיינים שיווקיים ועוד.
  • קבלת החלטות מבוססות נתונים תורמת לשיפור האסטרטגיה העסקית, הגדלת המכירות וחיזוק קשרי הלקוחות.

5. חיזוק קשרי הלקוחות:

  • מערכת CRM מאפשרת יצירת קשר אישי ומותאם עם לקוחות, תוך הבנה מעמיקה של צרכיהם ורצונותיהם.
  • ניתן להשתמש במערכת CRM כדי לשלוח ללקוחות ברכות אישיות, הצעות מותאמות אישית, תכנים רלוונטיים ועוד.
  • יצירת קשר אישי וחיזוק תחושת ההערכה ללקוחות תורמים להגברת שביעות רצון הלקוחות, חיזוק הנאמנות שלהם והגדלת המכירות החוזרות.

הלקוחות מפתחים עם חברת אורורה CRM


אם אתם מבינים שגם העסק שלכם צריך מערכת CRM, מערכת שתאפשר לו להשתפר אל מול הלקוחות ולתת להם שירות טוב יותר, אתם חייבים להכיר את חברת אורורה CRM. חברת אורורה CRM היא שמספקת מערכות CRM לעסקים, מערכות לניהול קשרי לקוחות ומערכות לניהול עסקים בענן. היתרון של פיתוח בענן הוא שניתן לגשת למערכות הללו מכל מקום עם חיבור לאינטרנט וניתן לאפשר לעובדים להיות טובים יותר ואיכותיים יותר. שירות הלקוחות של חברת אורורה CRM הוא מהטובים בישראל, והוא לא נגמר לאחר פיתוח המערכת אלא עוד שנים רבות לאחר מכן. אתם מוזמנים להתנסות בשירותיה של החברה.

CRM ניהול לקוחות
תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM: המדריך המלא

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות, המאפשרת לארגונים לאסוף, לארגן ולנהל את כל המידע אודות לקוחותיהם. מערכת CRM

אורורה CRM – פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים | 077-9977921 | office@aurora-mantle.com
נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו פרטיכם בטופס הבא:
דילוג לתוכן