בעידן שבו אנו חיים, ניהול משרד כבר אינו משימה המחייבת תחזוקה שוטפת של מחשבים עם רשת פנימית, רכישה ורישוי של חומרה ותוכנה והעסקת אנשי מקצוע המתמחים בתחום.
מערכות ניהול קשרי לקוחות – Customer Relationship Management בלעז, ובקיצור מערכת CRM – מאפשרות לכם לנהל את קשרי הלקוחות של העסק שבבעלותכם ישירות מכל מכשיר מובייל עם חיבור ל-Wi-Fi. המערכת מאפשרת לכל אחד מעובדי החברה שלכם גישה מאובטחת מרחוק לנתוני הלקוחות, מתאפיינת בממשק נוח וקל לתפעול ולשימוש, מצטיינת במהירות וביציבות ומאפשרת לכם לארגן את כל המידע באופן יעיל, מסודר ומרוכז במקום אחד, המאוחסן בענן ובאופן זה מגובה על מספר שרתים חזקים ומוגן על ידי טכנולוגיית אבטחת המידע המתקדמת ביותר שישנה.
אז אתם יכולים לשכוח מהחזקת משרד במובן הישן של המונח – מערכות ה-All in one הקיימות כיום מאפשרות לכם גישה לכל מה שאתם צריכים כדי לנהל עסק בלחיצה אחת בלבד.
וואטסאפ